FAQ שאלות נפוצות

*העמוד בשיפוצים עמכם הסליחה*

איזה מוצרים ניתן למצוא בדוכן?

בדוכן מוצרי אנימה שונים ומגוונים: פיגרים, פוסטרים, מגילות-קיר, כובעים, תיקים, ארנקים, קלמרים, פלאשים, כריות, שרשראות טבעות צמידים ואקססוריז נוספים, מחזיקי-מפתחות מסוגים שונים וסטרפים לנייד/מצלמה, סיכות בגדלים שונים, קלפים, גלויות, מדבקות, משטחים לעכבר, שעונים, כיסויים לנייד, מראות, מחברות מוות, חולצות, אביזרי קוספליי ועוד ועוד… המלאי מתחדש ומשתנה~ אפשר לראות דוגמאות וחלק מהמוצרים כאן באתר.

איפה אפשר לראות את המוצרים?

את המוצרים אפשר לראות כאן באתר https://chudoku.co.il/ בעמודי המוצרים.

שימו-לב שישנם מוצרים רבים שאינם מופיעים באלבומים (כמו סיכות, מחזיקי מפתחות, גלויות, מדבקות, פוסטרים..) מכיוון שהמלאי מתחדש ומשתנה והכמויות גדולות.

היכן ניתן לרכוש את המוצרים?

יש לנו דוכנים ברחבי הארץ (לפי אזורים) – תל-אביב, חיפה, ירושלים, אשדוד ורעננה. ניתן לראות אותנו גם בכנסים וירידים שונים.

מתי הדוכנים הקרובים?

על הדוכנים הקרובים אפשר להתעדכן כאן באתר (בדף הראשי): https://chudoku.co.il/ ובעדכונים בפייסבוק.

שם גם מופיעים קישורים לדפי האירועים בפייסבוק ויש את כל הפרטים על האירוע – תאריך, מיקום, שעות…

האם ניתן לשנות את השעות/ימים/תאריכים של הדוכנים?

לצערנו לא נוכל לעשות זאת, כמעט הכל תלוי בקניונים שמקצים לנו ימים מסוימים והשעות קבועות לקניון.

לגבי תאריכים והתאמתם לחופשות: הדוכנים מתקיימים לאורך כל השנה אז כמובן שזה יוצא גם על ימי לימודים, אך גם על חופשות. כשיש חופשות וניתן לעשות זאת – אז כמובן שנערכים דוכנים גם בהן :) בחגים מסוימים שהם קצרים / דתיים או שניהם בדרך-כלל אי אפשר לערוך דוכנים כי הקניון לא מתיר לערוך דוכנים באותו יום, גם אם אפשר להיכנס לקניון כל החנויות סגורות ואין אישור לפעול בימים כאלה.

האם יש משלוחים בדואר?

כן, למרות שהכי מומלץ והכי כיף זה לראות אתכם בדוכנים, שהם לא רק דוכנים אלא גם מפגשים, וכמובן שאין כמו לראות את המוצרים בעיניים ולהחליט. אנחנו באמת ממליצים יותר להגיע לדוכנים, יש דוכנים באזורים השונים של הארץ (צפון-חיפה, מרכז-ת"א, דרום-אשדוד וירושלים), וגם במשלוחי הדואר אין אחריות על המוצרים או על נזק שייגרם להם. עם זאת, מי שבכל זאת רוצה נוכל לשלוח לו גם בדואר עם תוספת על משלוח בדואר רשום.

יש לשלוח לאימייל את הפירוט של המוצרים ומשם ממשיך התהליך.

התשלום על משלוחים בדואר יכול להיעשות בשתי דרכים – תשלום באינטרנט/בנק (פייפל או העברה בנקאית שיכולה להיעשות גם באתר הבנק שלכם – בשני המקרים לא מגיעים אלינו הפרטים שלכם) אפשרות שנייה ויותר יקרה בגלל השירות שהדואר עושה, היא לשלם בדואר – נקרא שירות "מזומן בזמן" של דואר ישראל ואת התוספת על השירות משלמים ישרות לדואר ולא אלינו (בסביבות 17.15 ש"ח). פרטים ניתן למצוא באתר הדואר: http://www.israelpost.co.il/postshirut.nsf/MisparID/882?OpenDocument

"שמירות"

לאחר ניסיון רע של השנה וחצי הראשונות בהן עבדנו כך נאלצנו להוריד את השמירות. אנחנו מקווים שתבינו אותנו, כי זה ממש לא היה פשוט לקבל את ההחלטה הזאת ולעשות את הצעד הזה, אבל באמת שאין ברירה אחרת.

כיצד ניתן ליצור איתנו קשר?

ניתן ליצור איתנו קשר באימייל: anime.chudoku@gmail.com

מודעות פרסומת